Over ons

Voscon is een in 1999 opgerichte onderneming met als directeur de oprichter Eduard Vossebeld. Eduard heeft in 1995 de opleiding tot registeraccountant (RA) met succes afgerond. Eind 2005 heeft hij doen besluiten om zich als accountant uit te laten schrijven bij het Nivra. De achterliggende reden is dat het midden- en kleinbedrijf in de praktijk niet zit te wachten op veel formele regels en documentatie die afleidt, maar een praktische en nuchtere aanpak wil van degene die zijn boeken beoordeelt en de cijfers opstelt. Hierbij zal altijd eerlijkheid en getrouwe weergave van de cijfers in de rapportage de boventoon voeren, zonder dat dit leidt tot het afgeven van een accountantsverklaring.

Na 11 jaar bij verschillende grote en kleine accountantsorganisaties te hebben gewerkt, en als controller in de bouwnijverheid, gaat Voscon in 2020 het 22e jaar in van zelfstandig ondernemer. Ook u bent als ondernemer gebaat bij uitwisseling van gedachten met een mede ondernemer zodat u zonder onnodige tijdsverspilling weer verder kunt. Gezien de ervaringen die in het verleden zijn opgedaan, heeft Voscon het volste vertrouwen in een bestendige groeiende klantenkring met blijvende uitdagingen.

Hierbij hopen wij u ook deelgenoot te laten maken van onze ‘no nonsens’ aanpak waarbij kwalitatieve diensten worden aangeboden tegen de bijbehorende scherpe tarieven.

De volgende soorten bedrijven maken deel uit van het klantenbestand van Voscon:

  • Groothandels die goederen leveren aan detailhandel dan wel aan professionele (verhuur)organisaties wereldwijd
  • Detailhandel op het gebied van mobiliteit (universeel garagebedrijf) , kleding, voedsel.
  • Dienstverlenende bedrijven die bemiddelen bij de verkoop van woningen aan particulieren.
  • Dienstverleners op het gebied van marketing/ organisatie/ evenementen
  • Productiebedrijf dat projectmatig staal bewerkt en levert aan aannemers.
  • Dienstverleners die projectmatig machines en mensen verhuren aan bedrijven/ particulieren.
  • Diverse Holdings die beleggen in onroerende zaken.
  • Bedrijf dat woningen bouwt ten behoeve van de particuliere markt.

Enkele voorbeelden uit de praktijk:

  • Aanvraag verzorgen/ berekenen van COVID 19 gerelateerde subsidies (NOW/ TVL/ TOZO)
  • Aanvragen subsidies op het gebied van energiebesparing dan wel besparing realiseren op gebied van opslag duurzame energie
  • Na koop van curator voor overnemende partij verzorgen van teruggave WW premie overgenomen personeel
  • Voor opdrachtgevers uitzoeken hoe in het buitenland gewerkt moet worden met Nederlands personeel
  • Het voeren van de salarisadministratie levert veel vragen op die op het gebied van arbeidsrecht en concurrentie vermogen moeten worden beantwoord
  • Periodieke rapportages in diverse vormen
  • Aanspreekpunt voor ondernemers om bedrijfseconomisch een juiste keuze te maken
  • Advies geven hoe controles kunnen worden ingebouwd om snel inzicht te geven in verlangde management informatie
  • Quick scan uitvoeren of de administratie up-to-date is en wat efficiënter/effectiever ingericht kan worden

Betrokkenheid, advisering en flexibiliteit zijn voor ons echt vanzelfsprekend!

 

Geïnteresseerd in de werkzaamheden en benieuwd hoe dit voor u kan uitpakken? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op!